dimarts, 21 de desembre del 2010

Quan arriba el Nadal



Al desembre sempre arriba el Nadal, 
i a casa de la iaia hem d'anar. 
Ella les estrenes ens vol donar,
sempre a mi i al meu cosí Pasqual.

Tots els anys el pessebre té muntat,
però li falta l'arbre ben plantat.
Així els Reis els regals deixen davall 
i ho celebrem amb un preciós ball. 

Després amb la neu eixim a jugar,
com fa molt de fred ens hem d'abrigar. 
La iaia ens crida perque hem d'entrar,
però nosaltres sols volem jugar.

I quan el Nadal de nou a passat,
a l'escola sempre hem de tornar.
Pasqual i jo ens hem d'acomiadar, 
fins que l'any vinent ens tornem a ajuntar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada