Al desembre sempre arriba el Nadal,
i a casa de la iaia hem d'anar.
Ella les estrenes ens vol donar,
sempre a mi i al meu cosí Pasqual.
Tots els anys el pessebre té muntat,
però li falta l'arbre ben plantat.
Així els Reis els regals deixen davall
i ho celebrem amb un preciós ball.
Després amb la neu eixim a jugar,
com fa molt de fred ens hem d'abrigar.
La iaia ens crida perque hem d'entrar,
però nosaltres sols volem jugar.
I quan el Nadal de nou a passat,
a l'escola sempre hem de tornar.
Pasqual i jo ens hem d'acomiadar,
fins que l'any vinent ens tornem a ajuntar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada