Em dirigisc de nou a vosaltres per a informar-vos d'una oportunitat per a descansar durant unes hores que m'ha semblat molt interessant comentar-vos-la. Es tracta d'una representació teatral de l'obra “Morir o no” de Sergi Belbel, a càrrec del Teatre Universitari dirigit per Tomàs Mestre. Aquesta tindrà lloc al Teatre d'Alacant el proper dia 18 de desembre, a les 22 hores.
Per si no coneixeu l'obra, us puc dir que es tracta d'una història en la que apareixen set casos en els que en tots, en la primera part de l'obra, acaba morint un dels seus personatges. Aquests son un director de cine frustrat, un heroïnòman, una xiqueta mor ennuegada dinant, un pacient d'un hospital no aplega al timbre per a demanar ajuda, una dona alcohòlica, un xicon atropellat en un accident de moto, dos policies en el cotxe patrulla i un executiu assassinat per un assassí a sou.
En canvi, a la segona part de l'obra apareixen de nou les mateixes històries però aquesta vegada totes les historietes tenen un sentit més humorístic i en ninguna de elles mor ninguna persona persona i entre elles tenen un relació.
Amb aquesta obra, el que es vol tractar és si el destí ens dona una segona oportunitat i si tot el que ens pot ocórrer depèn d'aquest.
Espere haver-vos convençut per a que acudiu a vorer la representació perquè considere que pot ser una bona oportunitat i esteu a temps per a aprofitar-la.
Moltes gràcies de nou per tota la vostra col·laboració i molt d'ànim.
Una salutació!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada