diumenge, 17 d’octubre del 2010

Un nou curs!

Bon dia, sóc Noelia Brotons Llinares i des de hui fins a final de curs seré la mestra dels vostres fills.

La idea de crear aquest bloc considere que pot ser interessant, ja que a través d'ell us podré ensenyar el que fan els vostres fills diàriament i comunicar-me amb vosaltres a través de la xarxa.

Per a començar, us informaré de l'horari d'enguany, aquest és el següent:
·De 9h. a 12h. del matí.
·De 15h. a 17h. de la vesprada.
L'horari per a l'entrada al centre és de mitja hora abans de l'inici de les classes i de un quart d'hora després d'acabar les classes per a recollir als xiquets.

Al migdia es pot fer ús del servici del menjador. En la secretaria del centre podeu trobar tota la informació necessària, així com inscriure als vostres fills al servici.

També he de dir-vos que els dimecres a segona hora els xiquets tenen l'hora d'educació física, per la qual cosa hauran d'anar amb xandall i esportives obligatòriament.

Per últim, a finals de mes es farà una reunió a l'aula del nostre curs per a comunicar el que es diu en aquest bloc, per als pares que no puguen tindre accés a la xarxa i d'altre punts que considere que és millor tratar-los a la reunió. La data exacta de la reunió us la comunicaré a través d'una circular que enviaré amb els vostres fills.



Moltes gràcies per la vostra colaboració.

Una salutació i benvolguts i benvolgudes al nou curs.



1 comentari:

  1. Aquest bloc en entrades generals està bé però té alguns defectes que es podien millorar.
    - Deuries fer sagnat per a que es visualitzaren millor el paràgrafs.
    - Li falta material audiovisual com a vídeos per a fer-ho més interessant.
    - Et falta un punt i final al final del bloc.

    Espere que et servisca de molt la meua crítica i viva el Woki Moki.

    ResponElimina